Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç’ı makamında ziyaret ederek belediyecilik çalışmaları ve şehirlerin gelişimine yönelik konularda görüş alışverişinde bulundu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, yerel yönetimlerin yürüttüğü hizmetler, ilçelerin kalkınmasına yönelik projeler ve ortak hedefler üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. İki belediye başkanı, vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunulması adına belediyeler arasındaki iş birliği ve tecrübe paylaşımının önemine dikkat çekti.
Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, “Erenler Belediye Başkanımız Sayın Şenol Dinç’i ziyaret ederek bir araya geldik. Belediyecilik çalışmaları, şehirlerimizin gelişimi ve ortak hedeflerimiz üzerine hasbihal ettik. Misafirperverlikleri ve hoş sohbetleri için Sayın Başkanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında kolaylıklar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Yorumlar